Contact

Heb je een vraag of opmerking? We staan voor je klaar!

Ons klantenserviceteam - Lisa, Emma en Marleen – helpt je graag met al jouw vragen en opmerkingen. Wij streven ernaar om binnen 12 uur te reageren op alle berichten.

Klantenservice bereikbaarheid:

  • E-mail:
    info@middo.nl (24/7 bereikbaar)
    Beantwoordingstijden:

    • Maandag t/m vrijdag: 08:00 – 18:00
    • Zaterdag: 08:00 – 16:00
    • Zon- en feestdagen: gesloten
  • Telefoon:
    +31 85 130 1668

Tips voor snel mailcontact:

  1. Reageer altijd op ons laatste e-mailcontact als je verdere hulp nodig hebt. Zo houden we het gesprek duidelijk en overzichtelijk.
  2. Het sturen van meerdere e-mails versnelt het proces niet. We behandelen elke e-mail op volgorde van binnenkomst en doen ons best om binnen 12 uur te reageren.

    Hieronder vind je handige links en antwoorden op veelgestelde vragen:

    Bestelling & levering

    • Voor de meest actuele informatie over levertijden en eventuele vertragingen, bekijk onze Bestelling & levering pagina.
    • Je kunt de status van je bestelling volgen via deze link. Gebruik je Track & Trace nummer, dat je binnen 3 dagen na jouw bestelling per e-mail ontvangt.
    • Voor veelgestelde vragen bekijk onze FAQ pagina.
    Staat je bestelling op geleverd, maar heb je niets ontvangen?
    • Controleer je omgeving, het komt soms voor dat de bezorger het op een veilige plek neerlegt of bij de buren aflevert.
    • Wacht nog even af, soms staat een pakket al op geleverd, maar komt het pas enkele dagen later daadwerkelijk binnen.
    • Neem contact op met de bezorgdienst, zij kunnen vaak specifiekere details geven over de levering.
    • Indien je met de bovengenoemde stappen helaas nog steeds je bestelling niet ontvangen hebt, neem dan contact met ons op via info@middo.nl.
    Nederlanse handleidingen
    Retouraanvragen & annulering
    Defecten & beschadigingen
    • Heb je, tot onze spijt, een defect of beschadiging ontdekt? Stuur ons alsjeblieft foto's en/of een video van het defect of de beschadiging naar info@middo.nl. We zorgen graag voor een vervangend product.
    Bedrijfsgegevens

    E-mailadres: info@middo.nl
    Telefoonnummer: +31 85 130 1668

    Handelsnamen:
    Knijn E-commerce
    Knijn E-commerce B.V.
    KVK: 93443390
    BTW nr: NL866402639B01
    Vestigingsnr.: 000051633019

    Knijn Holding B.V.
    KVK: 93427867
    BTW: NL866394564B01
    Vestigingsnr.: 000058973303

    Knijn E-commerce B.V. is een werkmaatschappij die opereert onder de holding Knijn Holding B.V.

    Adres:
    Bogertje 20, 1693 KH Wervershoof, Noord-Holland, Nederland
    (Geen Retouradres)
    Klik hier om te retourneren


    Bedankt en een prettige dag verder!

    Met vriendelijke groet,
    Lisa, Emma en Marleen
    Klantenservice Middo

    Pas bon? Remboursement !
    Commandé avant 17h35 = expédié aujourd'hui
    Recevez d'abord, payez plus tard avec Klarna !
    Livraison gratuite aux Pays-Bas et en Belgique.